Idea Bank jest z założenia bankiem dla firm dlatego możemy się tu słusznie spodziewać korzystnych warunków leasingowania pojazdów, ale nie bez pewnych ale….
Wysokość raty miesięcznej oszacowanej na 261 złotych jest szacowany w oparciu, o wskaźniki zmienne takie jak WIBOR 1M dodatkowo należy doliczyć 0,5% opłaty manipulacyjnej, nie powinno to znacząco wpływać na zmiany w wielkości raty, ale fakt faktem może być ona zmienna.
-
Leasing w Idea Banku udzielany także dla najmłodszych startupów to duży plus tej oferty.
-
Natomiast opłata wstępna w wysokości 20% wartości pojazdu już niestety nie powala na kolana.
-
Wykup przedmiotu po zakończeniu umowy oszacowane jedynie na 1% wartości auta co stanowi bardzo dobrą ofertę, kusi pakiet ubezpieczeń.
Szkoda, że w ofercie nie został bliżej sprecyzowany.
-
Bardzo dużym plusem jest max. 10 letni okres umowy.
-
Nie przeraża również procentowy udział czynszu w racie leasingowej.
-
Czytając opinie klientów na temat tej oferty leasingu, na forach internetowych.
Spotkamy się głównie z zarzutem wielu opłat dodatkowych i administracyjnych, np. za wydanie upoważnienia do naprawy samochodu. Trudno jednoznacznie się odnieść do tego problemu. Jeśli mamy tańszą ofertę niż przedstawia nam konkurencja, to zawsze warto przyjrzeć się bacznie wszystkim punktom regulaminu, ponieważ możemy zakładać, że gdzieś jeszcze spotkamy dodatkowe opłaty.
Musi dokładnie przekalkulować, która wersja jest dla nas korzystniejsza i spróbować oszacować, jak często w przypadku tańszej oferty zawierającej jednak opłaty dodatkowe, będziemy zmuszeni takowe uiszczać.
Dopiero wtedy podejmujmy ostateczną decyzję. Trzeba przyznać, że o co prawda oferta leasingu ze strony tego banku jest solidna, ale nie rewelacyjna, a to właśnie ze względu na dość wysoką opłatę wstępną i koszty dodatkowe, które warto dokładnie skalkulować
Odradzam wszystkim Idea Leasing. Żenada, dno i rozpacz. Niekompetencja, arogancja. Jeśli już zostałeś klientem nie licz na odpowiedź, informacje, za wszystko trzeba płacić, za każdy świstek. Dział Obsługi Klienta do koszmar, opłaty za wszystko nie są najgorsze – porażający jest poziom ludzi tam pracujących począwszy od szeregowego pracownika do menedżera działu. Dla nich już pozyskany klient to dojna krowa a nawet oszust (tak, tak, tak mnie nazwali). Sami są bandą oszustów i kretynów. Na odpowiedź na maile dają sobie 14 dni, nie interują ich żadne reklamacje, fakturki wysyłają terminowo bez względu na wszystko. Spróbuj nie zapłacić w terminie, naślą na Ciebie Getback, firmę z zagrody Getinbanku a Ci już nie dadzą pożyć (głuche telefony, smsy – wszystko oczywiście płatne).